bloemendaal - Reisverslag uit Dirkshoop, Suriname van ellen eijk - WaarBenJij.nu bloemendaal - Reisverslag uit Dirkshoop, Suriname van ellen eijk - WaarBenJij.nu

bloemendaal

Blijf op de hoogte en volg ellen

10 September 2015 | Suriname, Dirkshoop

Na 2 dagen rust in Paramaribo weer op pad. Met geld, want eindelijk weer kunnen pinnen. We werden vanmorgen om 9 uur opgehaald. Eerst fietsen passen werd gezegd. Nou dat stelde niet veel voor. Zelf je zadel hoger of lager zetten. Kregen eerst fietsen met terugtraprem. Later omgeruild voor handremmen. Door de chauffeur naar resort Bloemendaal gebracht. Leuke huisjes en een mooi zwembad. Konden we voor het eerst in afkoelen, want de zwembaden tot nu toe hadden warm water. We konden voor de avond hier eten bestellen, maar we wilden liever op de fiets naar Groningen om daar in de warung te eten. De fietsen die we vanmorgen hebben uitgezocht krijgen we pas over 2 dagen. Nu geweldig mooie fietsen van hier. Die zijn nog te slecht om in Nederland bij het station te zetten. Toch maar op pad. De warmte was net te doen omdat er een windje stond. De warung waar we wilden eten was net gesloten. In het resort eten was geen optie meer, want dat hadden we van te voren moeten bestellen. Onderweg broodjes, beleg en fruit gekocht en daar doen we het maar mee. Afkicken van 2x per dag warm. Uiteindelijk 11 km gefietst, en al een zere ....Morgen staat er een wat langere rit op het programma. Zitten nu nog lekker bij het zwembad.

• 10 September 2015 - 22:51

Leomar:

Ohhh gelukkig geld kunnen pinnen.. pijn aan de kont, wat wil je nog meer.....
    Sportieve mensen zijn jullie, jammer dat je, je eigen fiets nu niet bij je hebt.. is het trouwens niet levensgevaarlijk te fietsen daar??????
    Blijf genieten, ik doe dat ook met jullie verhaal.
    Dikke kus