anaula - Reisverslag uit Ladoewanie, Suriname van ellen eijk - WaarBenJij.nu anaula - Reisverslag uit Ladoewanie, Suriname van ellen eijk - WaarBenJij.nu

anaula

Blijf op de hoogte en volg ellen

01 September 2015 | Suriname, Ladoewanie

31 aug.
Om 10 uur opgehaald. De groep was dit x wat groter. Een kleine 2 uur gereden. Daarna met 20 man en vrouw in een korjaal. Tocht van ruim een uur, met stroomversnellingen en we kwamen op een mooi eiland in de rivier uit. Midden in de jungle. Pas om 3 uur de lunch. Daarna weer iedereen in de korjaal en naar een mooi strandje om te zwemmen. Moeilijk om via de stenen in het water te komen. Eenmaal in het water zat ik meteen in de stroming. Iemand kon me nog net grijpen, anders ben je zo een eind weg. Meteen weer op de kant gekropen en blijven zitten. Weer terug naar resort, en later weer in de korjaal om in het donker de kaaimannen te spotten. Was een mislukking, want we hebben niets gezien. Bij terugkomst uitgebreid gegeten. Nog wat biertjes gedronken en om 10 uur naar de kamer. Zonder airco. Onder de klamboe in een smal bedje. Dus bloedje heet. Wel weer een mooie dag.

  • 02 September 2015 - 00:06

    Leomar:

    Ohhhhhh... wat angstig, zou alles bij elkaar gillen, als ik in die stroomversnelling terecht zou komen.. maar ik denk dat ik er niet eens in durfde te gaan...
    Jullie maken wel een mooie reis.. heerlijk!!!!!

    Morgen heb ik nog de laptop, in de avond gaat die "de kluis" in.. Donderdag vliegen we al om 7 uur van Alicant naar Eindhoven.Heb overal waar we zijn Wifi, maar ga de mails niet checken, ben even op FB, meer tijd zal er niet zijn..
    Dus even stilte van deze kant..

    Geniet lekker en tot over een week, Woensdag 9 November zijn we weer terug in onze CASA....!!!!
    Veel liefs en tot......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Ladoewanie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2015

Domburg -Paramaribo.

13 September 2015

Groningen - Domburg

11 September 2015

Bloemendaal 2

10 September 2015

bloemendaal

09 September 2015

Danpaati 2
ellen

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 4631

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: